CASA CORPULUI DIDACTIC „GEORGE TOFAN” SUCEAVA
organizează
SESIUNE INTERJUDEȚEANĂ DE COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE
ediţia a X-a
ȘCOALA MILENIULUI III
10 februarie 2017, ora 10
Colegiul Național „Petru Rareș” Suceava
Argument
“Cea mai mare parte din ceea ce s-a descoperit și inventat în secolul al XX-lea nu se predă încă în şcoală”, spune Solomon Marcus într-un interviu publicat de cotidianul online Gândul.
În prezent noile tehnologii informaționale sunt utilizate pe scară largă, una dintre consecințe fiind dezvoltarea unor modele de educație la distanță bazate pe accesul la Internet. Aceste facilități au favorizat stabilirea unui model de învățare denumit e-learning care este experimentat din ce în ce mai mult în școală.
Învățarea, ca strategie asumată, se realizează atât prin educația formală, cât și prin accesul la diverse resurse, mass-media, internet, computer. În aceeași măsură, oricine poate învăța din cărți sau prin mentorat, de la colegi, prieteni, copii sau părinți. Astfel se acumulează informații și se formează competențe aplicabile în viața cotidiană. Rolul educației realizate în școală devine mai complex, facilitând trecerea la educația pe tot parcursul vieții.
Să pregătim școala mileniului trei ca etapă a învățării permanente !
SECŢIUNI
- Perfecţionare şi formare continuă
- Management școlar
- Demersuri didactice moderne. Subsecţiuni:
- limbă şi comunicare;
- matematică şi ştiinţe, tehnologii, TIC;
- om şi societate, educaţie plastică şi educaţie muzicală;
- învăţământ preşcolar;
- învăţământ primar.
- Învățare și dezvoltare personală prin activități nonformale
- Documentare, informare şi resurse în educaţie
ORGANIZARE:
Nou!
Din anul școlar 2016-2017 publicarea articolelor sesiunii se va face pe CD cu ISBN, motiv pentru care vă rugăm să respectați următoarele:
- Înscrierile se fac până la data de 31 ianuarie 2017, ora 1200, la sediul CCD sau prin e-mail la adresa de email daniela_argatu@yahoo.com, cu următoarele precizări: numele și prenumele, unitatea de învățământ, secțiunea, titlul articolului.
- Lucrările vor fi trimise până la data de 6 februarie 2017, ora 1200(termen fix) prin e-mail la adresa de contact daniela_argatu@yahoo.com :
– nu se admit mai mult de doi autori la o lucrare;
– lucrarea in extenso va respecta cerințele:
- Lucrarea va fi tehnoredactată în format A4;
- Titlul va avea format Times New Roman 12, cu majuscule;
- Numele și prenumele, precedat de funcția didactică (profesor, profesor învățământ primar, etc) și urmat de unitatea de învățământ va fi plasat sub titlu, la un rând, aliniat la stânga, format de literă Times New Roman 12;
- Textul lucrării va avea format de literă Times New Roman 12 pt, cu distanţa între rânduri de 1 pt, aliniere justify;
- Se vor utiliza semnele diacritice corespunzătoare limbii române;
- Se pot fi include imagini, fotografii, grafice etc.
Lucrările care nu respectă condițiile de tehnoredactare nu vor fi publicate.
Alte precizări:
- Lucrările vor fi prezentate pe secțiuni, iar durata prezentării se recomandă a fi 5-10 minute. Se pot folosi prezentări PPT, fișe, alte forme de expunere.
- Participanții vor primi diploma de participare și CD-ul cu ISBN cuprinzând lucrările publicate, dupăîncheierea prezentă
- Taxa de simpozion /participare /publicare / materiale informative: 30 de lei se va plăti odată cu predarea materialelor pentru publicare.
PROGRAM DE DESFĂŞURARE:
09.30 – 10.00 – Primirea participanţilor și invitaţilor;
10.00 – 10.30 – Alocuţiuni: reprezentanţi ai ISJ, CCD, consiliului local şi ai partenerilor;
10.30 – 11.00 – Pauză
10.30 – 13.30 – Prezentarea lucrărilor pe secţiuni
13.30 – 14.00 – Concluzii